סדן: "הדברים לא נאמרו" • אזולאי: "אני לא מאמין לו"

"צר לי שמהבוקר אומרים אנונימית דברים שמעולם לא אמרתי. שוקל בחיוב וברצינות הגשת תביעת דיבה. תנועת ש"ס יצרה מהפכה במדינת ישראל. מהפכה שהעלתה קרנה של תורה ושל ההלכה והמורשת הספרדית העשירה והמפוארת".
דוד לזר No Comments on סדן: "הדברים לא נאמרו" • אזולאי: "אני לא מאמין לו"

סערת דבריו של יו"ר חדשות 10 החדש רמי סדן על ש"ס ועל שר הפנים, אריה דרעי, ממאנת להעלם • סדן מכחיש בכל תוקף: "הדברים לא נאמרו מעולם, שוקל תביעת דיבה" • שר הדתות: "אני לא מאמין לו" • הראיונות המלאים

צילום: פלאש 90 ופייסבוק
"צר לי שמהבוקר אומרים אנונימית דברים שמעולם לא אמרתי. שוקל בחיוב וברצינות הגשת תביעת דיבה. תנועת ש"ס יצרה מהפכה במדינת ישראל. מהפכה שהעלתה קרנה של תורה ושל ההלכה והמורשת הספרדית העשירה והמפוארת".
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סערת דבריו של יו"ר חדשות 10 החדש רמי סדן על ש"ס ועל שר הפנים, אריה דרעי, ממאנת להעלם.

בזמן שבש"ס מחדדים את החיצים ומבהירים כי על ראשו של סדן תיפול הממשלה, סדן עצמו מכחיש בכל התוקף את הדברים שיוחסו לו.

כזכור, לטענת עיתון 'הארץ', בישיבת הדירקטוריון אמר סדן כי "מצביעי ש"ס הם מאות אלפים של מזרחים שהחליטו להתאגד ולהרים את ראשם כדי למגר מן העולם תופעות כמו רמי סדן", לדבריו, "אנחנו כאן בשביל להישאר, לא נעבור לסדר היום על התבטאויות כאלה".

בראיון ראשון שהעניק לגל"צ אמר סדן הערב (שלישי) כי "הדברים לא נאמרו מעולם, בישיבה לא אוזכרו בשום צורה אריה דרעי ותנועת ש"ס. התבקשתי בישיבה להציג את החזון שלי, ולא לחינם הדברים מצוטטים אנונימית ולא הצליחו להביא אף אחד שהיה שם – לשידור".

סדן רמז כי מאן דהו פרסם את הדברים בכדי לחבל במינויו, "יש מישהו שהוא לא מרוצה מהמינוי הזה שלי, אנשים מרשים לעצמם לעשות דברים, הוא רוצה להוביל מהלך, ושוב, הדברים לא לחינם מצוטטים אנונימית. לא יעלה על הדעת להגיד חלילה או לחשוב שאנחנו שונאים ספרדים, ש"ס עשתה דבר אדיר בארץ".

על הטענה שנוכחים בחדר אישרו את הדברים אמר סדן כי "לא היה ולא נברא, היינו שני מועמדים, אף אחד לא יצא מהחדר, לא עלו דברים כאלה. ההודעה שיצאה הבוקר – זו הודעה של עיתונאים, דיברתי היום עם 3 מחברי הדירקטוריון שנכחו שם – ושאלתי אותם, אולי אני לא זוכר, היה דבר כזה שם? ואמרו לי לא".

סדן הגיב לתגובה החריפה של ח"כ שלי יחימוביץ ואמר כי "אני מציע לה קצת צניעות, אם יש אנשים שמספרים את הדבברים – שיעלו בעצמם לשידור. אני מבין שיש לאנשים קושי שחובש כיפה מתמנה לזה. אין לי שום קשר עם נתניהו כבר 15 שנה. ההצעה לתפקיד הגיע מגורם מקצועי שקשור לבעלים".

על האופציה של הגשת תביעת דיברה נגד עיתון הארץ אמר סדן כי "אני צריך לשקול האם שווה להגיש תביעת דיבה ולהמשיך את הנושא עוד כמה שנים".

על איומי ש"ס אמר כי "אני לא מתכוון להתפטר, אני חושב שש"ס ניזונה מעובדות שאין לי מושג מאיפה הם באו. אפגש עם דרעי ואגיד לו שהנושא הזה לא רלוונטי והוא לא עלה. אני מתנצל לאכזב את השר אריה דרעי, השם שלו לא היה שם".

בהמשך, פרסם סדן הודעה רשמית שבה הוא מבהיר שוב: "צר לי שמהבוקר אומרים אנונימית דברים שמעולם לא אמרתי. שוקל בחיוב וברצינות הגשת תביעת דיבה. תנועת ש"ס יצרה מהפכה במדינת ישראל. מהפכה שהעלתה קרנה של תורה ושל ההלכה והמורשת הספרדית העשירה והמפוארת".

לדבריו, "מהבוקר ניסינו ליצור קשר עם השר הרב אריה דרעי שטרם ענה, וחבל להיזון ממידע שגוי, ואנונימי ולא במקרה. התקשורת צריכה להיות פתוחה לכל הדעות ולכל מגזרי הציבור באהבה. רק נרויח מכך".

שר הדתות: "אני לא מאמין לו, הדברים נאמרו"

שר הדתות דוד אזולאי האזין לדברים של סדן בגל"צ, אך למרות הכחשתו החדשה של סדן, טען השר כי הוא אינו מאמין לו.

"אני מאמין לציבור שמדבר איתי ולחברי ההנהלה שציטטו את הדברים הללו. קיבלתי אסמסים, אנשים לא רוצים לעלות לדבר כי הם חוששים, הדברים נאמרו בצורה בוטה וחריפה ומקומו של איש כזה לא בציבוריות ולא במקום כל כך כך חשוב", אמר אזולאי.

לדברי השר, "אם הדברים לא נאמרו מדוע הוא לא מוציא הכחשה, אני לא מאמין לו, בפרוש, בגלל שאנשים מכובדים ורציניים שמעו את הדברים והם הביאו פרסמו אותם", אמר והוסיף כי "האיש הזה איננו ראוי להיות בשום תפקיד ציבורי. חזקה עלי, ח"כ שלי יחימוביץ וכנראה שיש לה מקורות טובים, היא מכירה את הברנז'ה הזו".

לסיום הבהיר כי "אנחנו לא מתכוונים לעבור לסדר היום, נגיב עד הסוף, ואני שמח שיו"ר התנועה דרעי פנה בעניין לראש הממשלה".



0 תגובות